  • Data: 2005-11-05 22:32:34
    Temat: Re: pojemnośc a ubezpiecznie auta - długie troszk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > Wcale, bo istnieje cała masa samochodów lekkich lub o przeciętnej masie
    > (powiedzmy 1-1,4 t) i mocy dużo większej od konkurentów. Jaskrawym
    > przykładem niech będzie maluch, którego przerabiali bez swapu silnika na
    > 2x większą moc niż miał w fabrycznej wersji.

    A masa mu się od tego zwiększała?

    Poza tym ponownie przypominam, że działalność firm ubezpieczeniowych
    jest oparta na statystyce - w szczegóły wnikają tylko wtedy, kiedy chcą
    uniknąć wypłaty,

    Poza tym jest w tej dziedzinie wolny rynek - jak komuś się nie podobają
    stawki jednej firmy, może sobie pójść do konkurencji.

    Ja tak zrobiłem - i zamiast około 200zł, które bym płacił u
    ubezpieczyciela poprzedniego właściciela pojazdu, płacę ledwie 80zł.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)