  • Data: 2005-11-06 20:12:15
    Temat: Re: Odp: Odp: pojemnośc a ubezpiecznie auta - długie troszk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz wrote:

    > Dlatego napisałem, że filtr: większa stawka dla osób poniżej 25 lat, to
    > jakiś tam krok w dobrą stronę. Albo stawki wyższe od nominalnych dla

    Dlaczego 25 lat? Bo już tyle masz? ;)

    ATSD to ostatnia osoba, którą widziałem jeżdżącą wpisany przez Ciebie
    sposób miała na oko ponad dwa razy tyle - tak z 60 lat.

    > kierowców po większej ilości szkód. Ale nie uzależnianie stawki od
    > pojemności.

    Załóż własną firmę ubezpieczeniową, która tak będzie to wyliczać.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)