  • Data: 2005-11-06 18:47:25
    Temat: Odp: Odp: pojemnośc a ubezpiecznie auta - długie troszk
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Racja. Tego nie przewidziałem.
    Głównie chodziło mi o większą stawkę od takich gości zwykle w czapeczkach z
    daszkiem i dresach, którzy rasują swoje autka np. do 200kM i później jeżdżą
    slalomem zmieniając pasy bez kierunkowskazu 20cm od Twojego autka. Albo
    wyprzedzanie po zewnętrznej zakrętu na ciągłej linii. Tylko jak stwierdzić,
    że ktoś jest niebezpiecznym kierowcą?

    Dlatego napisałem, że filtr: większa stawka dla osób poniżej 25 lat, to
    jakiś tam krok w dobrą stronę. Albo stawki wyższe od nominalnych dla
    kierowców po większej ilości szkód. Ale nie uzależnianie stawki od
    pojemności.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"