  • Data: 2005-11-05 22:47:32
    Temat: Re: pojemnośc a ubezpiecznie auta - długie troszk
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:dkjc7l$a0u$1@news.onet.pl...

    > Ale przecież są zniżki za bezwypadkową jazdę sięgające nawet 60%. Więc,
    > ten postulat jest raczej spełniony.

    Faktycznie.

    > Pieszemu może i wszystko jedno, jednak ja jednak wolał bym mieć czołówkę
    > z trabantem niż z wyładowanym tirem.

    No nie wiem, chyba lepsza szybka śmierć niż np. 50 lat wegetacji :|

    > Statystyki także potwierdzają, że
    > wypadki z udziałem
    > samochodów ciężarowych są najtragiczniejsze w skutkach.

    To prawda, ale dużymi autami jeżdżą kierowcy zawodowi a nie najarane
    szczeniaki czy dziadkowie w kapeluszach więc może _ryzyko_ wypadku jest
    mniejsze? Nie wiem, nie znam statystyk.

    > Co nie zmienia faktu, że jakoś to trzeba liczyć.

    Ale kryteria powinny być racjonalne a IMHO pojemność silnika takim nie
    jest.