    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 10 Oct 2011 08:28:25 +0200
    Subject: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <j6ko5r$dt8$1@inews.gazeta.pl> <j6l2fq$vtu$1@node2.news.atman.pl>
    <j6l4lg$pls$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@f...googlegroups.com>
    <j6n093$cdf$4@inews.gazeta.pl>
    <4e8ffdeb$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e901861$1@news.home.net.pl>
    <4e90532d$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e907fad$1@news.home.net.pl>
    <4e9083ad$0$3493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e908883$1@news.home.net.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie trzeba być pijanym - wystarczy, że ktoś poda złe wskazówki, posesja
    > jest źle oznaczona, masz nieaktualną mapę lub zwyczajnie pomylisz adres
    > lub zabłądzisz.

    I to wszystko zwalnia mnie z myślenia? Jak widzę płot, ostrzeżenie, i
    tabliczke, to już mogę wleźć, bo ktos podał mi zły adres? Dziękuję,
    pozostanę przy swoich metodach.

    > Prędzej czy później każdy się przedostanie, jak się uprze. No, chyba że
    > trzymasz na łańcuchu, ale to zdaje się będzie nielegalne.

    Jak się uprze, to on powinien być ukarany, nie właściciel.

    > Nie, nie jego wola. Prywatne != eksterytorialne. Dotrze to wreszcie do
    > ciebie?

    Przykro mi, nie dotrze. Jak zamykam bramę, i wieszam tabliczkę "uwaga,miny",
    to znaczy, że masz pozostać poza płotem. Albo mieć pretensję do siebie, że
    postanowiłeś mi udowodnić, że masz gdzieć ostrzeżenia.

    J. Zdaję sobie sprawę, że pokutuje pogląd homo sovietikus, że wszystko jest
    wspólne.