  • Data: 2003-04-24 09:20:15
    Temat: Re: podrabianie dokumentow
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-04-24 01:46, rapt0r wrote :
    > W chwili obecnej podjela prace dla innej firmy ubezp. i jest
    > na tyle elastyczna ze swoim klientom daje znizki za bezszkodowosc
    > "z rekawa". Nie byloby to dla mnie problemem gdyby nie robila
    > tego na "moje konto", wypisujac zaswiadczenia i podrabiajac moj
    > podpis tak jakbym to niby ja byl osoba wystawiajaca.
    > Mam do Was w zwiazku z tym pytanie - poniewaz slysze rozne
    > glosy w tej sprawie - czy warto sie wogole bawic w doniesienie
    > na Policje itp.?

    Jesli wie Pan o popelnieniu przestepstwa i nie powiadomi Policji o tym,
    to sam jest Pan winny (bodaj z wyjatkiem sytuacji, gdy przestepca jest
    spokrewniony, ale to tutaj raczej nie zachodzi). Poza tym - jak
    zrozumialem - ten czlowiek Pana w jakis sposob okrada...

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"