eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-16 03:34:50
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-15, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A jakby śruba spadając kogoś raniła?

    To byłoby to osobne zdarzenie poprzedzające katastrofę.

    > Chcę zwrócić uwagę, że oceniając zasadność użycia broni trzeba wziąć pod
    > uwagę liczne okoliczne okoliczności z tym związane, a nie sam moment
    > wylecenia kuli z lufy.

    Ale po co to rozważać w taki sposób i dzielić wszystko na 100 kawałków,
    jak można po prostu powiedzieć, że fakt, iż ktoś dostał w plecy
    niekoniecznie wynika z tego, że miał dostać w plecy? Ktoś jest do nas
    twarzą, uważamy, że nas zaatakuje, składamy się do strzału i w tym
    momencie ten ktoś się obraca i dostaje w plecy. Może się zdarzyć? MZ
    może, bo jest to kwestia pewnej inerecji, czy też odruchów. Natomiast
    czy to pasuje do okoliczności, które tu omawiamy, to nie wiem, ale w
    zasadzie my tych okoliczności nie znamy.

    --
    Marcin