  • Data: 2006-01-25 13:08:13
    Temat: Re: poczta piorytetowa
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Rafal Morawski porozsypywal nastepujace haczki:
    > wysyłam paczke za pobraniem pocztą piorytetową. z tego co wiem to paczka
    > taka ma przyjsc do odbiorcy na drugi dzien w koncu za to place/
    > teraz moje pytanie czy poczta ponosi odpowiedzialnosc jesli ten termin
    > sie przedluzy
    Byly podobne pytania dot. listow priorytetowych. Z tego co pamietam
    priorytet oznacza ze przesylka powinna dotrzec w okreslonym czasie
    (czyli np na drugi dzien). Ale slowo "powinna" jest tu kluczowe.
    Poszukaj w archiwum i sprawdz w regulaminie poczty co poczta oferuje w
    ramach priorytetu.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl