  • Data: 2009-01-11 20:45:37
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gkdjrn$2ap$2@inews.gazeta.pl...
    (..)
    > w prawie jesteś dobry, ale śledzeniu postów chyba niekoniecznie
    >
    > moja odpowiedź odnosi się do kolegi 666 który swoje odpowiedzi cytuje NAD
    > cytatem, nie pod - co powoduje duzą niewygodę czytania - stąd
    > skomplikowane "ODWRÓĆ KOLEJNOŚĆ" bo nie chciało mi się tego rozpisywać na
    > 16tu wierszach jak teraz to robię........

    Przepraszam, masz rację. Jeszcze raz przepraszam.

    > coś chyba kolego jesteś strasznie wyczulony na swoim punkcie, poza
    > wyczuwalnym tonem wywyższającym masz jakiąś dziwną czułość na swoim
    > punkcie - troszkę luzu polecam - pomaga

    Tak. Masz rację. Praca pochłania mnie i rzadko zadarza mi się zasmakować
    trochę luzu :-).Muszę, rzeczywiście, od czasu, do czasu wyluzować się.

    > świetnie wyłapujesz paragrafy, świetnie je cytujesz, ale przez to chyba
    > nie masz zwykłej, ludzkiej perspektywy i luzu

    Jak wyżej :-)
    Więcej luzu i elastyczności :-)

    > bez obrazy, nie chce Ci dokopać ani nic, po prostu zawsze byłem
    > bezpośredni i nie kryję się z myślami

    Dawno mi nikt już tak nie powiedział. Rozumiem i szanuję takich ludzi. Po
    prostu gdzieś się zatraciłem. Mam nadzieję, że umiem się jeszcze wyluzować.
    W życiu już nie raz mi "dokopano", więc jestem uodporniony :-)
    Chylę czoła Sebastian.

    --
    Z wyrazami szacunku
    Piotr Zawiły