    From: "sotb" <s...@n...netu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobicie nieletniego
    Date: Tue, 2 Oct 2007 12:17:22 +0200

    > Jestem mama, ale trudno mi sobie wyobrazic ze gdyby Angela jakies dziecko
    > polało woda ja w ramach zadoscuczynienia sprawilabym agresorowi lomot.
    > Utarczki miedzy dziecmi sa normalna sprawa i one tak samo szybko sie godza
    > jak kloca. Interwencje rodzicow zazwyczaj przynosza odwrotny skutek od
    > zamierzonego. Mozna bylo poruszyc sprawe przesladowcy na zebraniu
    > rodzicielskim, udac sie do szkoly z interwencja lub bezposrednio do
    > rodzicow dziecka. Sprawienie lania dziecku, w dodatku obcemu nie miesci
    > sie w moim kanonie doroslego rozwiazywania problemow. Dziewczynka teraz
> [...]

    A to, że przez cztery lata to dziecko być może odczuwało niepohamowaną
    niechęć do szkoły, wychodzenia na ulicę nic nie znaczy?
    Następna, która zauważyła że dziecko zostało oblane wodą, a nie zauważyła że
    działo się tak przez cztery lata.
    A może zgodziłabyś się również z twierdzeniem, że dziewczynka, o której było
    tak ostatnio głośno (pewnie tylko dlatego, że popełniła samobójstwo) sama
    jest winna temu że stała się ofiarą symulowanego gwałtu?

    SOTB