  • Data: 2007-10-03 08:24:28
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fdujs6$pk5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "sotb" <s...@n...netu> napisał w wiadomości

    > Ale co ja mam zauwazac, przeciez to nie moje dziecko? Dzialo sie przez
    > 4lata i tacie nie przeszkadzalo to do momentu kiedy spotkal szczeniaka sam
    > na sam? Nie wiem czy masz dzieci, pewnie nie bo nie wyobrazam sobie zebys
    > przez 4lata nie poruszyl nieba i ziemi gdyby twojemu dziecku sie cos
    > dzialo, tylko czekal z zalozonymi rekami a potem bohatersko zlomotal
    > dzieciaka.

    I znowu proponuję żebyś się zapoznała ze wszystkimi odpowiedziami
    wątkotwórcy, a nie tylko pobieżnie.
    A'propos dzieci - mam dwójkę. Sam w wieku czterech lat zostałem, bez żadnej
    przyczyny, uderzony kijem w twarz przez gówniarza, którego namówił do tego
    inny, jeszcze starszy. I co? Wybili mi mleczaka, a moi starzy nawet palcem
    nie kiwnęli. Do dziś czuję żal do ojca, że nic nie zrobił.
    Uważam, że łomot, który spuścił zmakow gówniarzowi był jedyną słuszną drogą
    po czterech latach proszenia się różnych nauczycielek i rodziców gówniarza i
    sam nie wiem kogo tam jeszcze.

    SOTB