  • Data: 2005-09-22 20:54:14
    Temat: Re: pobicie
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    flam napisał(a):
    > moja znajoma została pobita 20.09.2005 ,nie ma obdukcji i sladów pobicia , ale
    > sam czyn był, są świadkowie-bezposredni stali obok tego zajścia-jednym z nich
    > jestem ja , 22.09.2005 na policji powiedzieli że jest zapózno o zawiadomieniu ze
    > ktoś ja pobił .

    Bzdura, choć pewnie niewiele by z takiego zawiadomienia wyszło.
    Bo skoro po dwóch dniach nie ma śladów, to coś słabe to pobicie...
    Więc pewnie będzie to ścigane z oskarżenia prywatnego - jak jej się
    nudzi i ma kilkaset złotych do wydania, to niech składa prywatny akt
    oskarżenia.
    W ogóle została pobita czy uderzona?

    A tak na przyszłość - zawiadomienie o przestępstwie składa się na piśmie
    i czeka na reakcję, a nie daje się odesłać z niczym.

    KG