    From: Przemek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 14:24:58 +0200

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > nucz sie cytowac, bo naprawde wyladujesz w kfie za ignorancje
    >
    > i powiedz mi poprawnie cytujac, a skad mial wiedziec ze np twoj bank nie
    > zautoryzuje transakcji?

    Nie znam się na tyle bo nie obsługuje płatności kartami jakie tam
    wyskakują komunikaty. Nie przechodziłem szkolenia jak postępować w
    takich i innych przypadkach braku połączeń lub autoryzacji itp.
    Raz nie miałem środków na 1 karcie i wyskoczył sprzedawcy komunikat
    "transakcja odrzucona", a to różnica do "brak połączenia". Pytałem co w
    przypadku winy "brak połączenia" co samo z siebie sugeruje ze to wina
    sprzedawcy. Bo to on nie ma połączenia. Moja karta zadziałała bo
    terminal zaczął pracować to że nie mógł się połączyć to nie moja sprawa,
    niech sobie sprzedawca problem z tym rozwiązuje z CA i innymi tam.
    Nie wiem kiedy taki komunikat wyskakuje być może jeszcze przy innych
    okazjach. Gdybym był pewien że mam środki na koncie i napisało
    transakcja odrzucona to również traktowałbym to jako nie moją sprawę,
    ale zapłacić dalej chcę.

    Doszliśmy do porozumienia w tej sprawie kilkadziesiąt wątków wyżej,
    dzięki za dyskusję i za wyrażenie opinii o innym punkcie widzenia.
    Jesteśmy zgodni że trzeba rozwiązać problem i się dogadać ze sprzedawcą.
    Padły nawet z życia wzięte przykłady o odroczeniu zapłaty.
    Czyli takie coś się praktykuje.
    Bo jak na razie większość z nas myślała by że sprzedawca nie pozwoli
    opuścić stacji bez zapłaty i będzie trzeba czekać aż system zacznie
    poprawnie działać.

    Przemek

    PS. Wątek się bardzo rozwinął. Dużo zdań na ten temat. Jeszcze raz
    dzieki za opinię.