  • Data: 2008-10-24 10:08:42
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 24 październik 2008 10:32
    > (autor castrol
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <4...@f...go
    oglegroups.com>):

    > Czy tam z odroczeniem... W każdym razie sklep czeka na kasę, więc nie ma od
    > razu...

    Przecież nikt sprzedawcy nie narzucał sposobu pobierania pieniędzy, a
    skoro wybrał płatność kartami to liczył się z tym że pieniędzy nie
    będzie miał od razu. Pozdziera naklejki. Ale nie wróże mu za to
    większych przychodów. Ja np. tankuje na stacjach tylko takich gdzie mogę
    płacić kartami. W moim mieście są inne i dużo osób tam nie przyjeżdża z
    braku takiej płatności. Poza wszystko idzie w tym kierunku płatności
    elektronicznych,

    Przemek