  • Data: 2008-10-24 10:50:54
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Napisaliście Państwo kilkadziesiąt postów w tym wątku i nikt nie dotarł
    do sedna - a w zasadzie im więcej tekstu tym więcej teorii a NIC praktyki.

    Zadam proste pytanie: Czy ktoś z państwa spotkał się z taką
    sytuacją(przypomnę: chcę zapłacić za paliwo, karty nie działają -
    nieważne dlaczego, a ja nie mam gotówki)?

    Zazwyczaj wygląda to tak, że należy zostawić "zastaw" (piszę o klientach
    prywatnych, nie korporacyjnych), a następnie wrócić z gotówką. Nie jest
    to najmilsze rozwiązanie sprawy, ale często najszybsze i wbrew pozorom
    najprostsze, pomimo uciążliwości.

    --
    Bet