  • Data: 2010-03-16 13:22:38
    Temat: Re: 'pisemne wyjasnienia' w formie faxu
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-16 14:06, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > jest to wygodne,tansze i szybsze niz latanie na poczte.
    > Bilingi dochodza z faktura, potwierdzenie mam.

    Nie dochodzą, nie zamawiałem.
    A na pocztę mam 100 m, kolejek brak.

    Poza tym mam w ręku dowód, którym mogę się podeprzeć w postępowaniu są,
    w przeciwieństwie do faksu, do którego muszę dołączać kolejne dokumenty
    typu billingi. W końcu to też tylko dowód że faks został nadany,
    odbiorcy wyszła czarna kartka.

    --
    spp