  • Data: 2003-12-18 00:37:16
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał
    > żeby nie powtarzały plotek, Tobie mi
    > się już nie chce.

    No widzisz ... oni moze plotki rozsiewali ... ja przy tym bylem ... tutaj
    nie chodzilo w koncu o przekazanie faktur bo na to nie maja podstaw ...
    poprostu chcieli niejako przy okazji wyludzic bezprawnie informacje ktore im
    sie nie nalezaly...
    to byla zwykla kontrola sklepu komputerowego ktore raz na jakis czas
    odbywaja sie ... na poczatku roku albo pod koniec zalezy to ile juz piratow
    zlapali wczesnie :D

    > BSA nie zostało stworzone do chodzenia po sklepach komputerowych i
    > kompromitowania się,

    tez zawsze mi sie tak wydawalo ...

    > tylko do reprezentowania producentów oprogramowania w
    > sprawach dotyczących 'negocjowania odszkodowań' (bo tak kończyła się
    > większość tych spraw, piractwo jest karane na wniosek poszkodowanego) od
    > firm.

    i wlasnie ta czesc mi sie nie podoba ... jesli pracuja w imieniu producentow
    oprogramowania to co w tych niektorych akcjach robi PANSTOWY URZAD czy
    INSTYTUCJA !!

    > W 'dawnych czasach' wpadali po jakimś donosie do firmy z Policją i
    > zgarniali za same windowsy + office na kilku komputerach kilkadziesiąt
    > tysięcy. Z firmami dobrze się takie rzeczy załatwia, bo mają określony
    > majątek, finanse, przelewają się przez ich rachunki bankowe pieniądze,
    > które można w razie czego zająć itd.

    tak tez myslalem :D i to nie sa "dawne czasy" tylko normalna ich dzialanosc

    > Ale co ja Ci tu będę pisał, przecież masz kumpla, który to przeżył (hehe,
    > pół polskiego Internetu ma tego samego kumpla ;).

    To juz twoja sprawa ...