  • Data: 2003-12-18 01:34:48
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <brqt2b$9bc$1@korweta.task.gda.pl>, Flashi wrote:

    > i wlasnie ta czesc mi sie nie podoba ... jesli pracuja w imieniu producentow
    > oprogramowania to co w tych niektorych akcjach robi PANSTOWY URZAD czy
    > INSTYTUCJA !!

    Wykonuje swoje obowiązki. Składa się doniesienie o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa i Policja teoretycznie musi się tym zająć. Łamanie praw
    do własności intelektualnej to przestępstwo, tyle że ścigane na wniosek
    poszkodowanego.

    Jeśli spuścisz komuś wp*ol i przyjdzie po Ciebie Policja, to też się
    będziesz dziwił, dlaczego to oni przyszli, bo przecież pobiłeś kolesia a
    nie tych policjantów? ;)

    > tak tez myslalem :D i to nie sa "dawne czasy" tylko normalna ich dzialanosc

    No widzisz, podobno już nie... Teraz z Policją podobno nie chodzą już ludzie
    z BSA, nauczyli policjantów jak kontrolować oprogramowanie i teraz oni sami to
    robią. Kontrole są pewnie mniej wnikliwe z tego powodu, ale na pewno dużo
    tańsze dla BSA. :)

    W tej całej sprawie zastanawia mnie tylko jedna rzecz: co jest przesłanką
    wystarczającą do dokonania kontroli i jak się do tego ma ta anonimowa linia
    antypiracka BSA.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl