  • Data: 2003-12-17 22:21:39
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    flashi@_usun_to_pf.pl news:brqj9v$7e3$1@korweta.task.gda.pl

    > Oczywiscie jesli byli to wyedukowani informatycznie uzytkownicy
    > komputera to przeskoczyli na linuxa powiedzmy na troche, a pozniej na
    > dluzej jak juz sie

    Hmm nie zupelnie. Jezeli byli ludzie NIE-doinformowni, to sie bali przejsc
    na linuxa. Ja sam szczerze mowiac bardzo niedawno sam nie znalem linuxa.

    Przejscie na ten OS bylo tak bezbolesne i naturalne ze az sie nadziwic nie
    moge :)

    Naprawe, pobierz sobie na przyklad Linux EduCD (taka edycja Knopixa,
    startuje z CD), nic nie instalujesz tylko odpalasz komputer z wlozonym CD
    i... masz dzialajacego linuxa :O zabiera 0 mb na dysku ;)

    a jak juz zobaczysz ze system jest prosty, wygodny, wydajny itd itd, to
    instalujesz normalnego linuxa na partycji lub osobnym dysku :) i bardzo
    mozliwe ze poprewnym czasie windows bedziesz wlanczal tylko i wylacznie do
    gier (niektorych), bo zobaczysz ze linux pracuje lepiej w typowych
    zastosowaniach biurowych (a na pewno nie gorzej :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"