  • Data: 2003-12-17 23:05:48
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9454F14CBDF0Braf256com@213.180.128.20...
    > flashi@_usun_to_pf.pl news:brql13$j1e$1@korweta.task.gda.pl

    > Nooo widzisz, to wszystko tlumaczy.
    > Zdziwil bys sie jak dzisiejsze linux sa wygodne / przyjemne.

    tylko ze ja tak co okolo 6 miesiecy sciagam jakas nowa wersje linuxa ...
    instaluje/uruchamiam ...
    a jesli napotykam na jakis problem dla mnie to linux znika odrazu :) ale to
    juz moje lenistwo ...
    aktualnie moze bedzie lepiej bo bardziej standardowy sprzet mam ... niemam
    juz jakiejs dziwnej karty Aureala ... czy jakiejs niestandardowej karty graf
    pharelia tylko zwykla plyte na nforce2 oraz zwyklego radeonka ... moze
    pojdzie ... ale jak np nie bedzie dalo sie odpalic dekodera DD z nforca albo
    nie bedzie dziala SATA to linux odrazu spadnie na drzewko ...