  • Data: 2003-12-17 22:33:26
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > > tylko takie urzadzenie procesorowe
    > >
    > > wiec wyrazaj sie precyzyjniej ;)
    >
    > no coz :) nie musial :)

    No.. A z drugiej strony nie kazdy musial miec do czynienia ze sterownikami
    (przemyslowymi:)) Nie kazdy musi wiedziec, ze w ogole takie cos istnieje :))

    Tu jest kilka informacji o sterownikach firmy SAIA:

    http://www.sabur.com.pl/

    I tu:

    http://www.saia-burgess.com/2302/2303/2310/2316/2413
    /2455/2456.asp

    Nawet sa zdjecia sterownikow, z ktorymi mam na codzien do czynienia.
    I wlasnie do nich potrzebne jest oprogramowanie. A do niego potrzebny jest
    Windows. Zaden Linux nie przejdzie.