  • Data: 2005-04-22 04:55:56
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    get napisał(a):

    > Nie zawieram takiej umowy, a bank nie moze mi odmowic uslugi w zwiazku z
    > odmowa. Tak samo jak zaden oszust nie moze mnie zmusic do poddani sie
    > arbitrazowi po rygorem odmowy uslugi.

    Oczywiscie potrafisz podać podstawe prawną tego twierdzenia. Tylko
    konkretnie. No i oczywisciewe jak zwykle nie umiesz czytać ze
    zrozumieniem. Pisałem o zawieraniu np umowy rachunku bankowego.

    > Sad, czy buc w todze taki jak ty? Wlasnosci mozna pozbawic tylko po
    > daniu mozliwosci obrony przed kompetentnym sadem.

    Podaj podstawe prawną twierdzenia.

    > Twoj scenariusz
    > zaklada ze Citi moze dokonac kazdego oszustwa i tylko zaniesc swistek do
    > buca w todze takiego jak ty do podpisu. Tylko w Lublinie!!!

    A twój scenariusz zakłada, że banki istnieją po to, żeby oszukiwać
    klijentów. Ale rozumiem cię, ciezko harowłes przy azbeście i straciłes
    wszystkie pieniądze. No ale jak powierzyłes pieniądze Majkelowi co stał
    na rogu i miał na szyi kartke "BANK" to sam sobie jestes winien :-P

    --
    Falkenstein