  • Data: 2005-04-22 05:10:04
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: serwer <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    Otto?

    Ten sam ktory, wrzuca caly swiat do KF?

    > Jak widze chamstwo pana emigranta nadal sie trzyma... to pewnie ten
    > azbest...

    > Dyrektor banku PKO pewnego dnia wstaje i mówi: A, oszukam sobie
    > Kowalskiego i wystawie mu fałszywe opłaty. O to ci chodzi?

    Dokladnie.

    Na dodatek, nie tylko robi to osobiscie, a ustawia komputer zeby
    oszukiwal klientow SYSTEMATYCZNIE.

    > Ponieważ Kowalski nie płaci wystawianyjest BTE. Ten tytuł idzie do sądu
    > - a tam sedzia sprawdza, czy istniały podstawy do naliczenia opłat.
    > Jezeli tak, to nadaje mu klauzulę, jeżeli nie to nie nadaje. A na
    > nadanie klauzuli słuzy zażalenie.

    Czyli "sedzia" (bo nie mowimy o prawdziwym sedziu) przykldanie kleka i
    caluje w posladki prezesa banku tylko na podstawie wydrukow
    komupterowych zalaczonych przez oszuta prezesa.

    Gdzie po drodze jest rpawo do osadzenia tego oszustwa przez niezalezny sad?

    > Aha, egzekucja komornicza to jest własnie jeden z konstytucyjnie
    > dozwolonych sposobów pozbawienia własnosci. Prócz niego jest jeszcze
    > środek karny przepadku przedmiotów i wywłaszczenie.

    Jak najbardziej. Tylko ze to pozbawienie MUSI byc konieczne do
    funkcjonowania w demokratycznym spoleczenstwie. A tego warunku Konwencji
    nie spelnia jakis tam swistek bankera, pozwabiony zreszta prawa
    konfrontacji oskarzonego.

    Czytales kiedys Netanyahu?

    > Niczego sie nie zrzzekasz. Zgadzasz się jedynie na to, by bank
    > zastosował przy dochodzeniu swych naleznosci uproszczoną procedurę, z
    > pominieceiem etapu wydania nakazu.

    Nie. Nie zgadzam sie, bo zrzeczenie sie prawa do sadu jest warunkiem
    PUBLICZNEJ uslugi z ich strony. Moja odmowa zgody jest podstawa ich
    odmowy PUBLICZNEJ uslugi.

    Rownie dobrze moga napisac ze przez przekroczeniem progu klienci
    "zrzekaja sie" prawa do ochrony przed dyskryminacja narodowosciowa.

    > Sprawa tak czy inaczej rozoznawana
    > jest przez sąd, tyle z na etapie nadania klauzuli. Co na jedno wychodzi
    > bo bez klauzuli bankowy tytuł egzekucyjny wart jeest tyle co papier na
    > którym go napisano.

    Gowno prawda. Jest wyrok BEZ uczestnictwa strony. Tak samo jak "nakazy".
    PRL i koniec.

    > (Za bardzo przesiąkłeś azbestem, emigrancie)

    Widac w Lublinie spotykasz wylacznie azbestowcow. A o milionerach
    znajacych biegle polski kiedys slyszales cwoku?