    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: pieszy na sciezce rowerowej - czego sie dowiedzialem
    Date: 22 Jun 2005 16:45:55 GMT

    In article <d9c412$a8c$2@news.onet.pl>, zdzis wrote:

    > Patrz nizej w tym samym poscie.

    Patrzę, patrzę i nie widzę żadnego wyjaśnienia tego związku. Przybliż,
    jak potrafisz.

    >Mam (widocznie paskudny) zwyczaj dawania argumentow po tezie

    Obawiam się, że to raczej brak argumentów.

    > Maja!

    Ach, ten paskudny zwyczaj niepodawania argumentów...

    > Nierealne sa sciezki wydzielone z chodnika na ktorych pieszy moze czuc sie
    > bezpiecznie.

    I słusznie. Podobnie jak na jezdni, pieszy absolutnie nie powinien
    się czuć się bezpiecznie na ścieżce rowerowej poza przejściem dla
    pieszych.

    Renata