  • Data: 2005-06-23 14:03:02
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d9c5gs$d8i$1@news.onet.pl>, zdzis wrote:

    > To znaczy co ... czym jesze sie roznila, znakiem w odleglosci 150 m, ktory
    > jest ustawiony tylem do potraconego pieszego?

    Zapewne znakiem pionowym i znakami poziomymi.

    > Be my guest - napisalem:
    > "sciezka powinna byc oddzielona fizycznie od chodnika - waski pasek zieleni
    > lub kraweznik oddzielajacy oba pasy"
    > teraz widzisz?

    Oddzielona. A ja pytałam czym ma się różnić od chodnika prócz
    oznakowania i np. koloru> Nie rozumiesz słowa 'oddzielona' i 'różnić
    się'?

    > Czyli uwazasz, ze odpowiedzi na Twoje pytania/zarzuty sa odchodzeniem od

    Czy ja pytałam o ścieżki w Berlinie? Czy ja pytałam czym powinna być
    oddzielona ścieżka od chodnika albo jak powinna wyglądać prawidłowo
    poprowadzona ścieżka?

    Renata