    Subject: Re: pan Leszek
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 1 Nov 2020 18:19:33 +0100

    > Sasinów, Terleckich, Kurskich, Glińskich, Godków, Jędraszewskich i innych
    > mało? A radiowozów mniej niż respiratorów. Byłyby moralne dylematy.

    Nie byłoby - dla nich radiowozów starczyło - w czasie przeszłym i
    dokonanym. Dla obywateli zabrakło. Nie - nie żartuje. A tak masz
    protesty których nawet tvpis nie przeoczyło. Dziewczyny odwaliły kawał
    dobrej roboty.

    > E, no nie łapię skąd takie poglądy. Pokolenie (w sensie -25 lat)
    > starsze, owszem, uwarunkowane komunizmem przez większośc swojego życia,
    > ale to nie ten przypadek.

    Moja prywatna teoria jest taka, że noszenie jakiegokolwiek munduru
    nieodwaracalnie niszczy psychikę. Masz słuchać bez oznak przemyśleń tego
    wyżej, który nie oszukujmy się nie jest tam zwykle bo jest geniuszem,
    tylko był większym kutasem niż inni i zostało to docenione. Po jakimś
    czasie racjonalzujesz sobie, że "takie jest prawo" i jesteś po stronie
    słusznej, bo inaczej musiałbyś przed sobą przyznać, że jesteś najemnym
    chujem gnębiącym ludzi lepszych od siebie, którzy mają rację - a tego
    nikt nie lubi poza jakimiś socjopatami. No więc jak kogoś pałujesz to
    znaczy, że to jego wina - co nie? Do tego dołóż, że selekcja do policji
    jest raczej negatywna, jak ktoś się wybija to raczej go na ulicy nie
    spotkasz - efekt jest taki jak widzisz:( Nawet jak są tam wybitni ludzie
    to raczej ich nie spotkasz...

    --
    Shrek