  • Data: 2021-07-04 13:39:46
    Temat: Re: palik
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skądże. Jesteś po prostu zwolennikiem tezy: Dajcie mi człowieka a znajdę
    > na niego paragraf.

    Ale tylko wtedy gdy sprawa nie dotyczy jego działki. Wtedy okazuje się,
    że w zasadzie wszystkie oszustwa są nie do udowodnienia, bo przestępca
    musiałby złożyć samopodpierdółkę, że on to celowo oszukiwał. Inaczej się
    nie da i już, bo przecież on chciał dobrze tylko mu nie wyszło;) Czyli
    jak każdy kulson do perfekcji opanował odmowę wszczęcia.

    Kozak w necie kulson w świecie:P

    BTW - raz mi czegoś tam z allegro nie przysłali. Zgłosiłem do programu
    ochrony kupujących. Ma to tą wadę, że domyślnie allegro zgłasza na
    policję oszustwo. No nic poszedłem, niby uciążliwe ale czego się nie
    robi dla dobra społeczeństwa. Ale moje zdenerwowanie to było nic w
    porównaniu z kulsonem, co kurwował na czym świat stoi że musi jakieś
    głupie dochodzenia prowadzić. Zwykłego ludzika to by zbył ale allegro ma
    prawników co będą pisać sprzeciwy i trzeba dupę ruszyć.

    --
    Shrek