  • Data: 2008-02-19 14:59:18
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.02.2008, o godzinie 15.48.58, na pl.soc.prawo, Olgierd napisał(a):

    > Bo pewnie nie mieli licencji na rozpowszechnianie, a na dozwolonym użytku
    > nie da się czegoś takiego zbudować.

    No szkoda, bo chłopską logikę to by działało jak zewnętrzny dysk, który
    jakaś tam firma dla mnie trzyma. Problem w tym, ze oni - aby było szybciej
    - po prostu płyty poprzegrywali na swoje serwery płyty żeby użytkownik
    tylko płytę wsadzał i już (a nie było całego procesu przegrywania na
    serwer). Chyba na tym ich usadzili, ale jakoś nie chce mi się googlać. :)

    A pomysł świetny, bo komputer ma się w domu, ma się w pracy, ma się u
    znajomego, ma się w kafejce internetowej... A nosić naście, czy dziesiąt
    płyt to problem.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*