    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Date: Tue, 12 Feb 2008 12:04:35 +0100

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 04:16:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jeśli ktoś, kogo i tak nie stać na zakup płyty, zdobędzie muzykę w inny
    > sposób - przemysł muzyczny zarobi dokładnie tyle samo, co by zarobił,
    > gdyby ten człowiek danej płyty w ogóle nie posłuchał.

    Demagogia?

    Pomyślałem sobie o moich znajomych... no i jakoś Twój argument wydaje mi
    się bardzo abstrakcyjny. Stać ich na komputery, na mp3-playery, dziwne
    telefony, a nie stać ich na płytę. No tak nie stać ich - ale nie finansowo,
    nie stać ich na ten wysiłek psychiczny żeby kupić legalną płytę, bo tak
    jest zakorzenione piractwo.
    Ja jak chcę posłuchać jakieś pojedynczego kawałka to go sobie znajdę na
    youtube i odsłucham ze trzy razy zanim mi się znudzi. Mogę także sobie
    puścić internetowe radio i na przykład cały dzień słuchać muzyki
    elektronicznej - za darmo.

    Jak na razie to ja widzę jedynie konieczność zaostrzenia prawa
    - a nie jego złagodzenie.

    Pozdrawiam,
    Henry