  • Data: 2013-07-12 10:14:49
    Temat: Re: oszustwo na 5 zł na allegro ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2013 17:47, Zbynek Ltd. pisze:
    > Naturalna kolej rzeczy, to pierwszy komentarz wystawia osoba, której
    > roszczenie zostało zaspokojone najpierw.
    > Jeśli sprzedawca pisze, że wystawia jako drugi, to już czerwone
    > światełko: "Uwaga cwaniaczek"

    A tam, jako sprzedawca zawsze wystawiam po komentarzu od kupującego. Bo
    jest on dla mnie sygnałem, że towar dotarł i został zaakceptowany przez
    kupującego.

    Tak jak piszesz -- wystawia osoba, której roszczenie zostało zaspokojone
    najpierw. Więc najpierw dostaje kupujący towar i on pierwszy jest
    zaspokojony, wie, że towar mu odpowiada, że sprzedawca przysłał to co
    trzeba. Wtedy kupujący wystawia komentarz pozytywny. I dopiero teraz
    sprzedawca wie, że całość przebiegła pozytywnie, że kupujący nie będzie
    robił dziwnych akcji, o których pełno w Sieci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek