  • Data: 2013-07-12 17:04:39
    Temat: Re: oszustwo na 5 zł na allegro ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Jul 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Sprzeczność w Twoim wywodzie. Ale nie dziwi mnie to. Nawet swojego nazwiska
    > się wstydzisz.
    >
    > Komentarz od sprzedawcy nie jest za przelew, a za cały proces sprzedaży. A bo
    > to rzadkością jest, że np. kupujący nie odbiera paczki i paczka wraca do
    > sprzedającego (za co sprzedający musi zapłacić)?

    Jeśli opłata była z góry, a towar wart więcej niż kilka groszy,
    to sprzedawca ma w tym momencie w ręku zastaw wart więcej niż
    przesyłka.
    IMO nie był to (również w przypadku "konsumenckim") zwrot
    towaru, w ustawie jest że "strony zwracają" a kupujący nic
    nie zwrócił.
    Twoje zastrzeżenia dotyczą tylko niektórych przypadków, acz
    prawda że dotyczą.

    Komentarze powinny być "ukryte" do momentu wystawienia
    obu lub negatywa.

    > To, że kupujący zapłacił za towar jeszcze nie daje żadnych podstaw do oceny
    > transakcji. Ocena bowiem nie dotyczy tylko zapłacił/nie zapłacił.

    No i tu jest zgryz z kryterium "co poddajemy ocenie" :)

    pzdr, Gotfryd