  • Data: 2013-07-12 10:40:45
    Temat: Re: oszustwo na 5 zł na allegro ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2013 10:17, Zbynek Ltd. pisze:

    > Sprzeczność w Twoim wywodzie. Ale nie dziwi mnie to.
    > Chronologicznie:
    > - sprzedawca dostaje przelew
    > - sprzedawca wystawia opinię
    > - sprzedawca wysyła towar
    > - kupujący wystawia opinię

    Sprzeczność w Twoim wywodzie. Ale nie dziwi mnie to. Nawet swojego
    nazwiska się wstydzisz.

    Komentarz od sprzedawcy nie jest za przelew, a za cały proces sprzedaży.
    A bo to rzadkością jest, że np. kupujący nie odbiera paczki i paczka
    wraca do sprzedającego (za co sprzedający musi zapłacić)? Ja nie
    handluję na Allegro tylko sprzedaję czasami starocie swoje, a ze
    ostatnio też tak miałem. Albo kupujący odbiera a potem ma 1000
    sztucznych roszczeń. Mnie to ominęło, ale ja nie handluję. Za to takich
    opisów w Sieci multum.

    To, że kupujący zapłacił za towar jeszcze nie daje żadnych podstaw do
    oceny transakcji. Ocena bowiem nie dotyczy tylko zapłacił/nie zapłacił.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek