  • Data: 2013-07-12 11:49:47
    Temat: Re: oszustwo na 5 zł na allegro ?
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:51dfc10d$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 12.07.2013 10:17, Zbynek Ltd. pisze:
    >

    > To, że kupujący zapłacił za towar jeszcze nie daje żadnych podstaw do
    > oceny transakcji. Ocena bowiem nie dotyczy tylko zapłacił/nie zapłacił.

    W takim razie komentarze powinno się wystawiać dopiero po upłynięciu
    "czasu życia" danego produktu. Jak po 5 latach klient nie wystąpił z
    dziwnymi
    roszczeniami a sprzedawca nie robił problemów z uzasadnionymi reklamacjami
    to można sobie wystawić po komentarzu. Tylko ja przykładowo po 2 tygodniach
    pamiętam już tylko tych sprzedawców którzy zasłużyli na negatywy. Więc je
    wystawiam i dostaje to samo w odwecie. A pozostałych komentarzy nie
    wystawiam
    nigdy bo skąd mam wiedzieć co będzie jak produkt się za jakiś czas
    zepsuje ?