eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszustwo na 5 zł na allegro ?Re: oszustwo na 5 zł na allegro ?
  • Data: 2013-07-12 13:43:46
    Temat: Re: oszustwo na 5 zł na allegro ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12.07.2013 11:49, chochlik_drukarski pisze:
    >
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:51dfc10d$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 12.07.2013 10:17, Zbynek Ltd. pisze:
    >>
    >>
    >> To, że kupujący zapłacił za towar jeszcze nie daje żadnych podstaw do
    >> oceny transakcji. Ocena bowiem nie dotyczy tylko zapłacił/nie zapłacił.
    >
    > W takim razie komentarze powinno się wystawiać dopiero po upłynięciu
    > "czasu życia" danego produktu.

    Niektórzy tak robią. I wystawiają komentarze dopiero po zakończeniu
    okresu rękojmi/niezgodności towaru z umową/etc.
    Ponieważ ja handluję jak już jakąś drobnicą typu używana książka sprzed
    10 lat, to aż tak daleko nie wnikałem. Ale owszem, bywa, że klienci
    czekają na koniec okresu gwarancyjnego.

    Przy czym obsługa gwarancji/rękojmi/podobne to już nieco inna działka i
    wydaje mi się, że w układzie Towar przekazany, Kasa przekazana, Roszczeń
    na chwilę obecną brak wystawienie komentarza może być dokonane, bo sama
    transakcja dobiegła końca. Obie strony są zadowolone z przebiegu.


    > Tylko ja przykładowo po 2 tygodniach
    > pamiętam już tylko tych sprzedawców którzy zasłużyli na negatywy. Więc je
    > wystawiam i dostaje to samo w odwecie. A pozostałych komentarzy nie
    > wystawiam
    > nigdy bo skąd mam wiedzieć co będzie jak produkt się za jakiś czas
    > zepsuje ?


    Dlatego to już dla mnie zbyt daleko posunięta ostrożność i jednak
    uznałbym transakcję sprzedaży za zakończoną.

    Ale wystawianie komentarza przez sprzedawcę w momencie, gdy klient nie
    wystawił, jest dość mocno ryzykowne. Niejeden przypadek już widziałem,
    gdzie sprzedawca przekonany, że wszystko OK, nagle dostaje negatywa, bo
    Łaskawemu Klientowi odpierdala. A raczej nieczęste są sytuacje, gdy
    Klient wystawia pozytywa, a sprzedawcy odpierdala i wali negatywem dla
    zabawy.


    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1