  • Data: 2010-12-03 23:35:07
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Nov 2010, allegrowy żuczek wrote:

    > nie wiadomo jak będzie się bronił sprzedawca,

    Fakt, sprzedawcy często nie znają prawa.

    > natomiast tutaj to nie on się broni, tylko WY go bronicie,

    No jak wolisz być zaskoczony ew. manewrem sprzedawcy, to
    ja się przestaję odzywać.
    Pisząc o tym, co on *może* zrobić, *my* go "bronimy", ROTFL!

    [...]
    > to nie jest pretensja tylko stwierdzenie, ciebie mogę się jedynie spytać:
    > skoro jesteś tego świadomy co z tym robisz, nic?

    Nic. Mam dość innych zajęć.
    Co Ty z tym robisz?
    (sądząc z faktu, iż większości "posunięć" nie byłeś świadomy, wnioski
    można wysnuć).

    pzdr, Gotfryd