  • Data: 2010-12-04 23:54:05
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.12.2010 16:46), allegrowy żuczek wrote:

    > tak, "wy" towarzysze "go" bronicie, bo prześcigacie się w pomysłach jak
    > by tu się wyłgać z oszustwa, nikt nie napisze jak takie oszustwo
    > udowodnić, odnoszę wrażenie że ktoś "wam" za takie stanowisko płaci, bo
    > prawnik chyba nie otwiera ust za darmo,
    [...]
    > no właśnie, nic, osoby zajmujące się prawem nic z nim nie zrobią,
    [...]

    Ty chyba masz wrażenie że to jest forum prawników. A to jest forum
    takich jak ty żuczków, allegrowych i nie tylko :).

    Z udzielających się na forum o jednym tylko wiem że jest prawnikiem i
    akurat w tym wątku się nie udzielał (a szkoda, bo mistrz ciętej riposty
    on jest i by ci może powiedział dosadniej to co my próbujemy ci łagodnie
    powiedzieć).

    p. m.