  • Data: 2010-12-05 18:43:36
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał:
    > ...mówisz "WY prawnicy"? Zakładam że WY odnosi się do tych z którymi
    > dyskutowałeś, a więc mnie, Gotfryda, Wojciecha, Roberta, Piotra
    > [trzykoty], Liwiusza i pewnie jeszcze kogoś ominąłem.
    > Więc weź przyjmmij do wiadomości, że wśród tych osób 4 osoby na 100% nie
    > są prawnikami, pozostałe 2 nie mam pewności, ale też raczej sie zajmują
    > czym innym.

    Ha ha, teraz mnie rozbawiłeś, wymieniłeś sześć osób (w tym siebie) i piszesz
    że nie wiesz czy jesteś prawnikiem a reszta to nie prawnicy na 100%, dobre,
    zakładając dalej że cztery z tych osób dziwnym trafem znasz osobiście
    wychodzi przysłowie że "ręka rękę myje", ech

    > To że ktoś się z tobą nie zgadza nie oznacza od razu że jest prawnikiem
    > :).

    nie oznacza, ale pewnie tutaj tak jest,

    pozdrawiam, allegrowy żuczek, nie prawnik.