  • Data: 2010-12-05 14:17:55
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (05.12.2010 15:08), allegrowy żuczek wrote:

    > błędnie sondujesz, wcale takiego wrażenia nie mam i mimo że nie mam
    > prawniczo przeszkolenia, to po paru zdaniach potrafię odróżnić żuczka od
    > prawnika,
    [...]

    Skoro tak, to czemu ...

    > no więc WY prawnicy, [...]

    ...mówisz "WY prawnicy"? Zakładam że WY odnosi się do tych z którymi
    dyskutowałeś, a więc mnie, Gotfryda, Wojciecha, Roberta, Piotra
    [trzykoty], Liwiusza i pewnie jeszcze kogoś ominąłem.

    Więc weź przyjmmij do wiadomości, że wśród tych osób 4 osoby na 100% nie
    są prawnikami, pozostałe 2 nie mam pewności, ale też raczej sie zajmują
    czym innym.

    To że ktoś się z tobą nie zgadza nie oznacza od razu że jest prawnikiem :).

    p. m.