  • Data: 2010-12-05 22:30:09
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (05.12.2010 19:43), allegrowy żuczek wrote:

    > Ha ha, teraz mnie rozbawiłeś, wymieniłeś sześć osób (w tym siebie) i
    > piszesz
    > że nie wiesz czy jesteś prawnikiem

    No o sobie to wiem na 100% że nie jestem prawnikiem. Jak i o jeszcze 3
    osobach z w/wymienionych.

    > a reszta to nie prawnicy na 100%, dobre,
    > zakładając dalej że cztery z tych osób dziwnym trafem znasz osobiście

    A skąd Ci przyszło do głowy że znam ich osobiście?

    > wychodzi przysłowie że "ręka rękę myje", ech

    No spisek panie, spisek :).

    > nie oznacza, ale pewnie tutaj tak jest,

    Ok, to w sumie świetny sposób na określenie zawodu. Zdradź mi jak to
    działa - czy jeżeli ktoś się ze mną nie zgodzi - to też prawnik? Jeżeli
    nie - to jaki to zawód?

    p. m.