  • Data: 2010-11-25 21:43:01
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "allegrowy żuczek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4ceed04c$1$22809$65785112@news.neostrada.pl...

    > no i nareszcie konkretna odpowiedź, ciekawe czy ci z policji na to
    > wpadną?

    Nie wpadną, bo nie ma on po prostu nic do rzzy w wypadku postępwoania
    karnego. Tam postępwoanie toczy sie w myśl kodeksu karnego i kodeksu
    postępwoania karnego, a te przepisy zakałdają, że to oskarżyciel musi
    dowieść winy oskarżonego, a nie oskarżony swojej niewinności.

    > wielkie dzięki za artykuł którego nikt nie potrafił podać,

    Pewnie z tego powodu, że nikomu nie wpadło do głowy opieranie postępwoania
    karnego na przepisach prawa cywilnego.

    > mam tylko nadzieję że jak większość tutaj, ty nie będziesz twierdził że
    > oszustwo zostało popełnione nieumyślnie?

    Oszustwa nie można popełnić nieumyślnie. Albo facet popełnia je świadomie,
    albo nie popełnia.