    From: allegrowy żuczek <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Date: Thu, 25 Nov 2010 17:54:50 +0100

    użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał:
    > Przyjmij do wiadomości, że z *prawnego* p. widzenia ma znaczenie
    > krytyczne. Nieważne, czy to się podoba mi, Tobie czy Liwiuszowi.
    > W myśl obowiązującego w .pl prawa tak po prostu jest i już.

    ja nic na wiarę do wiadomości nie chcę przyjmować, widzę że zarówno dla
    Ciebie jak i dla niejakiego "movicem" i innych, podanie argumentu jakim jest
    artykuł prawa jest barierą nie do pokonania, czyli dyskusja nie opiera się
    na żadnych argumentach tylko na jakimś widzimisię i pokrętnej logice, nie
    wiem czyjej, chyba tylko sądów i prawników, czy wobec tego potwierdzasz moje
    stwierdzenie że państwo prawa w polsce jet złudzeniem a sąd i tak
    interpretują prawo tak jak chcą, czyli na korzyść złodziei, bandytów i
    oszustów?

    > Właśnie dlatego, że tak myślisz:
    > - nie ruzumiesz dlaczego policja zajęła się zgłoszeniem
    > (bo oszustwo traktowane jest jak poważne przestępstwo)
    > - nie rozumiesz dlaczego później to "olali" (bo nie przedstawiłeś
    > oczywistych dowodów na oszustwo, a znalezienie nieoczywistych
    > jest trudne)

    nie wnikając w głupią pyskówkę o "świadomości" nie mogę pojąć jak można
    wnioskować w opisanej przeze mnie sytuacji że sprzedawca nie maił
    świadomości oszustwa, możesz mi to wyjaśnić?
    jak można nieświadomie chociażby nie nieświadomie nie wystawić gwarancji i
    twierdzić wbrew prawu że gwarancja udzielana jest na podstawie dowodu zakupu
    (paragon/faktura), możesz mi to wyjaśnić?

    > Problem w tym, że Wysoki Sejm, ulokowany w Warszawie na Wiejskiej,
    > do spóły z Wysokim Senatem klepnął zapis który stanowi inaczej.
    > Co gorsza, prezydent to podpisał (nie wiem który).
    > I choćby mvoicem, Liwiusz, Roman, Piotr i cała reszta bardzo
    > chcieli Ci dogodzić, nic z tym nie zrobią.
    > Zbierzesz 320 posłów i dopilnujesz żeby prezydent nie zawetował, to
    > będzie tak jak chcesz. Na razie... na razie nie jest.
    > Nie ma umyślności - nie ma oszustwa. Policja umywa ręce.

    więc daj mi ten zapis o "świadomości", oraz wykaż że w Tej sytuacji ten cały
    szereg oszustw sprzedawca popełnił nieświadomie?

    > O to akurat wyjątkowo łatwo!

    tak, zgadzam się, też na początku uznałem to za pomyłkę, dlatego chciałem
    sprawę rozwiązać polubownie kontaktując się ze sprzedawcą, i skoro
    sprzedawca poinformowany o pomyłce urywa kontakt i nie zamierza swojej
    pomyłki naprawić, oraz w komentarzach kłamie że coś tam wysłał zgodnie z
    ustaleniami, podczas gdy nic nie wysłał a żadnych ustaleń nie było, to jest
    to ewidentne oszustwo, sprzedawca był tego świadom, dla mnie (przeciętnego
    żuczka) to proste jak drut, ale wychodzi że dla prawnika to niemożliwe!

    powiem nawet więcej, jestem pewien że niezdolność towaru z umową było
    pomylą, a nawet błędne sprzedawcy, przez który jak w dominie wyszły na jaw
    kolejne celowe oszustwa które pewnie normalnie nikt nie zauważa

    > Reszta zarzutów jest słuszna, ale udowodnienie UMYŚLNOŚCI będzie
    > trudne :( pzdr, Gotfryd

    ech, problem w tym że ja już to udowodniłem, ale tak jak wyżej, wychodzi że
    policja i prawnicy to jakieś (bez obrazy) psychiczne niedorozwoje i trzeba
    ich za rączkę jak dziecko prowadzić i wszystko jak w szkole tłumaczyć bo
    sami główką ruszyć nie potrafią

    pozdrawiam, allegrowy żuczek.