    From: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Date: Thu, 25 Nov 2010 11:32:28 +0100
    <4ced4d3e$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <ick2ce$l7a$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia 24-11-2010 o 23:08:14 jb <j...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > Zapomniałeś o celu osiągnięcia korzyści majątkowej. Musi być z góry
    > istniejący
    > cel - zamiar, aby oszukać. Inaczej nie ma oszustwa w rozumieniu art. 286
    > par.
    > 1 kk.

    OK, a jak wygląda taka sytuacja?
    Sprzedawca oferuje towar (część do komputera) w którego opisie jest
    napisane że posiada on pewną cechę (obsługuje pewien standard).
    Paczka przychodzi do mnie i okazuje się, że opisanej funkcji brak, _brak_
    też w opisie na pudełku, że karta obsługuje wymieniony w opisie aukcji
    standard. Miała ją wcześniejsza wersja, nowsza już nie. Numer wersji jest
    wydrukowany na pudełku.
    Był zamiar czy nie?
    Ja sobie sprawę odpuściłem, poinformowałem jednak sprzedawcę o błędzie i
    co? I nic. Nadal na stronie przedmiotu jest nieprawidłowy opis.

    Pozdrawiam
    Kamil

    --
    (\ /) This is Bunny.