  • Data: 2010-11-23 13:30:18
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "allegrowy żuczek" <b...@m...pl> napisał
    > no właśnie wychodzi na to że to celowe działanie i pozwałem z art.286KK,
    > bo
    > nie można się nieumyślnie pomylić w tylu aspektach naraz i na dodatek
    > kłamać
    > w korespondencji, urywać kontakt i nie zamierzać naprawic błędu.

    To nie chodzi o to czy on się pomyli czy nie pomylił. Nie jesteś w stanie
    udowodnić, że w chwili składania Ci oferty miał już zamiar Cię oszukać
    (wprowadzić świadomie w błąd celem niekorzystnego rozporządzenia Twoimi
    pieniędzmi)

    > a skoro sprawa jest do rozwiazania na drodze cywilnej to dlaczego allegro
    > radzi kierować sprawę do sądu/policji zamiast poradzić rozzwiazanie
    > cywilne?

    Bo nie jest w stanie lub nie ma czasu, chęci... tego rostrzygać.
    Zawiadamiasz policje (przestępstwo) lub składasz pozew do sądu cywilnego, w
    zależności jakie cechy ma zdarzenie.