  • Data: 2007-01-21 11:54:45
    Temat: Re: osoba zaginiona
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > W lipcu ub. roku zaginął mój wujek (wyszedł z domu i dotychczas nie
    > powrócił). Chciałabym dowiedzieć się czy osoba upoważniona wcześniej przez
    > niego może pobierać jego rentę w celu opłacania świadczeń (czynsz)?

    Teoretycznie tak. Gdyby były z tym problemy - można wystąpić do sądu o
    wyznaczenie kuratora dla osoby nieobecnej i wtedy może on działać w jej
    imieniu.
    Mam nadzieje, ze wujek wróci, ale gdyby tak się nie stało przed długi czas -
    można wystąpić do sądu o uznanie go za zmarłego.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl