  • Data: 2005-09-29 15:03:28
    Temat: Re: organizacja wycieczki rowerowej
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tata, a Marcin powiedział, że jego tata powiedział, że " Robmon"
    <6...@g...SKASUJ-TO.pl> powiedział(a):

    > Witam. Małe pytanko. Nauczyciel klasy drugiej szkoły podstawowej pragnie
    > zorganizować krótką wycieczkę rowerową (ok. 5-8 km)dla swoich uczniów. Jakie
    > przepisy regulują takie imprezy ( ilość opiekunów, zgoda rodziców, itd....).
    > Pozdrawiam.
    > Robmon

    Ja tak tylko z tego co pamietam z dziecinstwa:

    Musial byc jeden deorosly osobnik na 10 nieletnich
    zgoda rodzicow nie byla potrzebna, bo to bylo zamiast szkoly, czyli w ramach
    lekcji

    No chyba, ze to po szkole, to napewno musi byc zgoda rodzicow