  • Data: 2008-03-14 20:39:22
    Temat: Re: ok a teraz powiem o co mi chodzi
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:691c.000000c3.47dab0f5@newsgate.onet.pl...
    > Ok teraz powiem o co mi chodzi.
    >
    > ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad
    > wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach
    > organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego
    >
    > Wysokość miesięcznych kwot wynagrodzenia zasadniczego może być wyższa lub
    niższa
    > od ustalonych w sposób, o którym mowa w ust. 3, nie więcej jednak niż o 10
    %.
    > Podwyższenie lub obniżenie nie więcej niż o 10 % nie dotyczy najniższego
    > wynagrodzenia zasadniczego.

> [...]

    zależy co jest w ust 3
    ale raczej nie chodzi o ustalanie co miessiąc wynagrodzenia zasadniczego
    danego pracownika bo to powinna regulować umowa o pracę.
    jestem sobie w stanie wyobrazić Ze w ust 3 są sztywne kwoty ( nie widełkki)
    dla opszczególnych stanowisk, a ten zapis mówi właśnie
    o możliwosci zrobie nia takich widełek przy ustalaniu kwoty wynagordzenia do
    umowy.
    Ale to drugie zdanie jest kuriozalne. O ile rozumiem ze nie można obniżyć
    wynagrodzenia najniższego, to dlaczego nie można go podwyższeć o te 10 % ?
    A co w sytuacji gdy ktoś ma 105% wnajniższego wynagrodzenia? można mu
    obniżyć o 10 % ?
    Piękny ten bubel.

    macso