  • Data: 2008-03-16 22:52:03
    Temat: RE: Logika czy "lub" to znaczy "I"
    Od: a...@p...pl (Andrzej Guziak) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty]

    > "ML" <o...@g...pl> wrote
    > zamieszkałą

    > wyszłoby z tego,
    > mieszka na
    > tą ustawę...
    >
    > Czy nigdy legislacja nie będzie porządna...? Przecież te
    > projekty są konsultowane nie tylko od strony merytorycznej
    > ale i formalnego zapisu...

    ?????????

    Cytowany zapis określa, że ustawie podlegają wykonania obywateli polskich
    i że podlegają jej również wykonania obywateli innych państw i
    bezpaństwowców mieszkających na terenie Polski.

    Czego nie rozumiesz?

    O ile nie ma innych zapisów (nie mam pod ręką prawa autorskiego), zawsze
    kiedy
    obywatel Polski gdziekolwiek coś wykona i inne osoby (obywatele innych
    państw
    lub bezpaństwowcy na terenie Polski coś wykonają, przepisy ustawy mają
    zastosowanie.

    Pozdrawiam
    Andrzej