  • Data: 2007-11-23 07:24:06
    Temat: Re: [off top] Re: nazwisko 3-czlonowe
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 23 listopad 2007 08:08
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fi5ubr$19l$1@news2.task.gda.pl>):

    > w takich wypadkach, powinno sie ja kierowac do psychologa
    > pracowalem dluzszy czas w drukarni, a pozniej w agencji reklamowo
    > wydawniczej przy skladzie komputerowym, skladalem rowniez wizytkowki,
    > zawsze mnie zastanawialo jakimi pobudkami kieruja sie kobiety majace
    > podwojne nazwiska, poniewaz przynajmnije w 80% wypadkow, albo oba nazwiska
    > byly co najmniej dziwne, albo tworzyly wespol niezly dowcip

    No widzisz, może taka kobieta nie chce urazić męża zostając przy panieńskim?
    Albo chce uniknąć betonu niektórych, którzy widząc dwa różne nazwiska będą
    robić problemy? Więc nazwisko męża dodaje do swojego. A że jednocześnie jej
    nazwisko jest dla niej cenne (np. Agatha Christie Mallowan, Natalia
    Kukulska Dąbrówka itp.)

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl