  • Data: 2007-11-23 09:25:51
    Temat: Re: [off top] Re: nazwisko 3-czlonowe
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie pisze się mejli na adres, którego się nie zna. Jeśli ktoś nie wie
    > jak wygląda choćby schemat tworzenia adresów w danej firmie niech w ogóle
    > nic nie pisze.
    > U mnie na ten przykład jest z tym spora dowolność.

    Tak, np. na studiach miałem wykładowczynię z podwójnym nazwiskiem - jak
    się później okazało, w adresie był tylko drugi człon.

    Ale miałem nie pisać maila z zapytaniem o wyniki egzaminów. Rozumiem.

    ps. Schemat tworzenia adresów z reguły bierze pod uwagę tylko nazwiska
    jednoczłonowe - wszystkie instytucje, które widziałem, nazwiska
    dwuczłonowe traktują indywidualnie (najczęściej po prostu do adresu
    wchodzi tylko jeden, wybrany człon, ale widziałem też takie potworki,
    jak a...@f...pl).

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com