  • Data: 2007-11-23 10:08:11
    Temat: Re: [off top] Re: nazwisko 3-czlonowe
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fi62f9$692$1@opal.icpnet.pl...

    > Ale co tam drukarnia... Wyobraź sobie, że ktoś taki pracuje w dowolnej firmie
    > i piszesz do niego maila.

    ale mi nie chodzi o to ze musisz do niej napisac maila, chodzi mi o "jakosc"
    tych nazwisk, albo zestawienie jakie tworza o ile np nazwisko kwasno jest do
    przezycia, ruchala no to juz wogole poezja, a teraz wyobraz sobie malzenstwo
    gdzie laska ma nazwisko kwasno-ruchala

    widzialem takich kwiatkow mase i dlatego pisze ze zastanawia mnie co takie laski
    mialy na mysli zachowujac oba :)

    i nie chodzi mi tu o nzawiska znanych osob, czy nazwiska "szlacheckie" jak np
    potocka, tylko o takie wlasnie dziwolagi jak wyzej

    a jak juz jestesmy przy nazwiskach, tak samo zasanawiaja mnie rodzice ktorzy
    nadaja imiona swoim dzieciom i tez z nich wychadza rozne smieszne rzeczy, takie
    jakie zapadly mi w pamiec to np, roch cioch albo alfons talacha